wtorek, 7 lipca 2015

Ulubieńcy Czerwca !!

1. Ulubiona piosenka : 





2. Ulubiony film :


3. Ulubiona książka : 

"Miłość na Bali"-Tanya Valko

Druga część "Azjatyckiej Sagi" ale polecam zacząć czytanie od "Arabskiej Sagi"



                                                                                                                 
4. Ulubiony produkt spożywczy : 

Wino bezalkoholowe :)

Z racji tego że nie mogę spożywać teraz alkoholu a strasznie za mną chodziło winko,moja przyjaciółka staneła na wysokości zadania i dostałam od niej takie wino i w smaku przypomina na szczęście wino. I ma 0%

Dzisiaj tak na szybkości był post. Brak czasu i do tego ten upał. Muszę nadrobić zaległości w postach bo dawno mnie nie było ale dużo się u mnie działo: pobyt w szpitalu, brak internetu itd


2 komentarze:

  1. Zaskoczyło mnie wino bezalkoholowe szok to jakaś nowość dla mnie :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że są wina bezalkoholowe! :)

    OdpowiedzUsuń